niedziela, 27 listopada 2011

Kokarda i cekiny....

KOBIECA SZAFA - CEKINY

Biała koszulowa bluzka, kokarda i cekiny /kobiece elementy garderoby/.
/o cekinach pisałam  więcej tu klik i tu klik, są ich zwolenniczki i zdecydowane przeciwniczki/
Marynarka i klasyczne spodnie /trochę w męskim stylu/.

Połączenie męskich elementów garderoby z kobiecymi, jak wyszło?


Myślę, że na małe wyjście w sam raz /stylizacja z wczorajszego dnia /.
Koniec listopada żegna nas ładną i słoneczną pogodą .

Miłego tygodnia! Pozdrawiam!


bluzka koszulowa-M&S
marynarka-Eve Collection
spodnie-Sawka
buty-Embis
top cekinowy-Giant
pierścionek-I am
futerko-Vintage

35 komentarzy:

  1. Cekiny z garniturem prezentują się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna kombinacja! tj cekinowy top na koszulę! no i wogóle wspaniałe szarości - kocham je!;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu wyglądasz genialnie!!! szarość i cekiny to niezwykle eleganckie połączenie
    jesteś niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW dla cekinów w takim zestawieniu! Mam podobne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka! :) Basiu mimo tych gorszych dni wyglądasz mimo wszystko kwitnąco, oby szybko minęły. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zestawienie !! Futerko również bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem, gdzie ta Lady sie wybrala..tak, tak , mowie o Tobie Basiu..pelna elegancja cekiny, futra..to jakas gala?..Bardzo ladnie sie prezentujesz..Pozdrawiam Cie milo i mykam do wyrka .)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicja-listopad to u mnie miesiąc imprez rodzinnych/ imieniny, urodziny/...dlatego lubię listopad....
    Docia - minie zapewne i...do pracy trzeba się brać bo mnie święta zaskoczą
    Dziękuje dziewczyny za komentarze,buziaki....

    OdpowiedzUsuń
  9. Caly zestaw idealny, z klasa, a futerko cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulalala piękna jesteś w tych szarościach, kokardach, cekinach. Zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz fenomenalnie... Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to głośno powiedziałam "łaaaaaaał" :) Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudowna koszula! I piękne futerko! Wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetny zestaw! Wygląda Pani bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great ideas for fashion and style.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle perfekcyjnie i elegancko. A bluzeczka z cekinami wprost mnie zachwyciła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny pomysł założenia topu na koszulę, a kokarda dodała smaczku :)Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z cekinową koszulą - nie wyszła klasyczna nuda, tylko coś z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny, elegancki strój, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Yay! I'm totally impressed you gave using the top of sequins! This touch of "madness" remains seriously wonderful the rest of the suit. Soooo wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  20. była dzisiaj u mnie koleżanka - pokazałam jej swojego bloga oraz kilka innych...gdy doszłyśmy do Twojego, to obie zachwyciłyśmy się tym zestawem!!! szczeny nam opadły i obie zapałałyśmy chęcią aby go zmałpować!jest fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie!Wspaniały zestaw-taka elegancja z odrobiną szaleństwa-uwielbiam takie sety!Te cekiny prezentują się tutaj bardzo wytwornie-bardzo mi się podoba:):*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie się prezentujesz... bardzo mi się podoba... piękne kolory... ta kokardka i cekiny cudownie grają z resztą... nie jestem przekonana jedynie do futra... gryzie się z całą resztą... i kojarzy mi się ze starszymi paniami... bo tylko one jeszcze w takich chodzą... po prostu Ty na taką nie wyglądasz i nie pasuje do Ciebie... Twoje ubrania są takie nowoczesne, dodające Ci świeżości.. a futro tak nie bardzo... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam,
    no Basiu pięknie i elegancko się znowu zaprezentowałaś, te popiele bardzo ładnie z bielą sie komponują!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. swietnie Pani wyglada:):):):)
    bardzo elegancko i uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie Pani to wszystko wymyśliła;)).
    Stylowo i elegancko;D.
    Będzie mi miło jak i to Pani odwiedzi mojego bloga;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się to zestawienie klasycznej, biurowej niemal marynarki z cekinami pod spodem:) No i pierścień piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześlicznie:)gratuluje wyczucia kolorów no i stylu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. żeby w takim wieku mieć tak świetne wyczucie stylu?
    niespotykane!
    wygląda Pani fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wonderful in grey and brown, dear friend.
    Love your sequins.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz bardzo szykownie :) jestem zachwycona Twoimi stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuje wszystkim odwiedzajacym za komentarze...pozdrawiam...
    Rosy, sacramento - thank you for your kind comments.

    OdpowiedzUsuń
  32. Umię Pani dobrać ubrania! ;) cudownie to wszytsko wygląda

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, bardzo twarzowo!!:) byłaby Pani główną twarzą przyjęcia;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful coat. You look lovely in these colors.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie Pani wygląda, gratuluję wyczucia stylu :)

    OdpowiedzUsuń