wtorek, 21 grudnia 2010

Coraz bliżej Święta....

Niespodziewana, zaległa, imieninowa wizyta przyjaciółki.
Stylizacja do domu, mało zobowiązująca, więc do czarnych jeansów wybrałam bluzkę empire
a ponieważ jestem sroczka dodałam długi wisiorek.

Ze świata mody


Torebka nie była potrzebna ale jak powiedziała Karolina Malinowska: 

 "Stylizacja bez torebki to niedoróbka" więc torebka  jest.




Coraz bliżej Święta! Pozdrawiam!

bluzka-Marks&Spencer
topik-Orsay
spodnie-jeansy/MissCherry/
wisiorek-I am
torebka-Moda Polska/dawno temu/ vintage

18 komentarzy:

  1. Serdecznie pozdrawiam Basiu życze Zdrowych Wesołych Swiąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję Katarzynko....wzajemnie....Zdrowych i Wesołych Świąt....

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam stylizacje czerń+... Bardzo fajnie :)

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie,najbardziej urzekla mnie ta "niepotrzebna" torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się połączenie biel-czerń (uwielbiam!) i te geometryczne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja mam pełno niedoróbek :)))ps.Miałam kiedyś takie meble,jak te, które stoją w tle!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz w jeansach, bluzka też fajna lubię takie cieniutkie z topikiem pod spodem, a torebka to skarb prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka w moim stylu jak najbardziej i ta torebka .. super ! Ale ujela mnie bardzo nie tylko torebka, podoba mi sie ta parasoleczka- aniolek ( tak?) Cudowna :)

    Wesolych Swiat, Tobie i Twoim bliskim.

    Pozdrawiam,
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo elegancko...:)
    torebeczka śliczna...lubię takie małe..

    Wesołych Świąt!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie i elegancko :) WESOŁYCH SWIĄT :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prosto, efektownie i elegancko!! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Samych serdeczności na cały najbliższy rok :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle super!
    cudna ta maleńka parasolka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie, czerń i biel zawsze się sprawdzą :)
    Śliczna torebka.
    Fajne te zdjęcia z parasoleczką :)

    OdpowiedzUsuń