czwartek, 22 lipca 2010

Na wyjście... witam na moim blogu....

Witam na moim blogu.


Jestem Barbara, będę pisać o modzie i nie tylko. Pokażę to co lubię i to co robię /w wolnych chwilach/. 
Moda to dla mnie przyjemność i zabawa. Bawić się i dostarczać sobie drobnych przyjemności można w każdym wieku.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających!

Żakiet z lekkim połyskiem, taliowany, zapinany na jeden guzik. Naszyjniki z pereł.
Sukienka w małe kwiaty firmy Mexx. Będzie służyć do wielu stylizacji.
Dzisiejsza stylizacja na większe wyjście / chrzciny/ więc dodałam jeszcze bransoletkę.

Torebka-kopertówka z ozdobną klamerką, buty szpilki.

Początek jest zawsze trudny, mam nadzieje, że będzie coraz lepiej.

sukienka-Mexx
żakiet-Sawka
buty-Szydłowski
torebka-Market
biżuteria -Avon i I am.

4 komentarze:

  1. przepiękna sukeinka!:)
    witaj w naszym gronie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczny bukiecik, jest cudowny i strasznie pomysłowy!! a strój niesamowicie gustowny, szczególnie sukienka mi się podoba!

    pozdrawiam serdecznie,
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, ze lubię ta Twoja kopertówkę:)

    OdpowiedzUsuń